A fémdoboz (sütisdoboz) csodálatos átalakulása ....

Bizonyára mindenkinek vannak otthon üres kekszes dobozai, amelyek teteje (mintázata) nem annyira tetszik, vagy szeretne - mint az én esetemben -, egy aktuális (nálam a tengeri) dekorációhoz passzoló dobozt készíteni.

Mivel az én dobozom kék színe tetszett, csak a tetején lévő szöveget akartam eltüntetni, erre kerestem egy tetszetős és tartós ötletet...

akrildobozdeko7.jpg

Hogyan is készül? Először a doboz tetejét egy egyszerű, fehér akril pasztával lealapoztam (a barkácsáruházakban kapható legolcsóbb akril tömítö paszta tökéletesen megfelel erre a célra nem kell a drága Hobbyboltból beszerezni),

azután

akrildobozdeko1.jpg

szépen elsimítottam úgy, hogy a közepén vastagabban, a széleken pedig elvékonyodó rétegben legyen az akril.

akrildobozdeko2.jpg

A még nedves akrilra rászórtam a dekorációs homokot és óvatosan rányomkodtam, majd lesöpörtem a maradékot.

Azután hagytam jól megszáradni ezt az alapot!

akrildobozdeko4.jpg

Később akril festékkel befestettem a doboz peremét kis átmenettel a közepe felé.

Rövid száradás után,

akrildobozdeko5.jpg

az egyes deko-elemeket szintén akril pasztával felragasztottam.

akrildobozdeko6.jpg

Ilyen egyszerű! :-) ...mint egy kis kincses sziget;)

akrildobozdeko-collage.jpg